حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
شناسه : 25838

محمدرضا عدالتخواه از مجتمع‌های قضایی شهر همدان به طور سرزده بازدید کرد. در این بازدید دادستان همدان و تعدادی از معاونان رئیس کل را همراهی کردند و عدالتخواه بصورت چهره به چهره با مراجعان دیدار کرد. رئیس کل دادگستری استان همدان ضمن اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع و توجه به خواسته‌های آنان گفت: هرچه […]

پ
پ

محمدرضا عدالتخواه از مجتمع‌های قضایی شهر همدان به طور سرزده بازدید کرد.

در این بازدید دادستان همدان و تعدادی از معاونان رئیس کل را همراهی کردند و عدالتخواه بصورت چهره به چهره با مراجعان دیدار کرد.

رئیس کل دادگستری استان همدان ضمن اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع و توجه به خواسته‌های آنان گفت: هرچه این مهم بهتر و مناسبتر محقق شود، میزان جلب رضایتمندی عمومی هم بالاتر می‌رود مهم این است که کارکنان اداری و قضایی به بهترین شکل در روند رسیدگی به پرونده‌ها عمل کنند و در این زمینه دقت و سرعت لازم را داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.