حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۰۸
شناسه : 25856

 حسن بابایی صبح امروز در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اظهار کرد: ۱۶۲ میلیون هکتار کل مساحت کشور است که ۱۳۸ میلیون هکتار آن شامل عرصه‌های ملی می‌شود. رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاون قوه قضاییه با اشاره به اینکه تا پایان سال ۹۸ […]

پ
پ

 حسن بابایی صبح امروز در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اظهار کرد: ۱۶۲ میلیون هکتار کل مساحت کشور است که ۱۳۸ میلیون هکتار آن شامل عرصه‌های ملی می‌شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاون قوه قضاییه با اشاره به اینکه تا پایان سال ۹۸ باید حدنگار‌ها به اتمام می‌رسید، گفت: در شروع کار اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده بود و کاستی‌هایی وجود داشت و با توجه به تاخیر صورت گرفته، قرارگاه جهادی شهید سلیمانی را راه اندازی کردیم.

بابایی خاطر نشان کرد: در مدت چهار ماهه امسال برای ۳۰ میلیون عرصه ملی اسناد کاداستری صادر شده که البته این میزان نشان دهنده تلاش همت سایر مدیران نیز بوده است.

معاون قوه قضاییه ادامه داد: در استان قزوین، تعامل و همکاری مدیران استانی موجب شده تا بیش از ۹۵ درصد اراضی ملی اسناد کاداستری داشته باشند و بنابراین قزوین از استان‌های پیشرو در اسناد کاداستری (حدنگار) است.

بابایی یاد آور شد: در مرحله دوم ثبت لایه‌های کشاورزی و زراعی را آغاز کردیم که این امر موجب می‌شود تا از زمین خواری جلوگیری شود.

رئیس ثبت اسناد و املاک کشور اضافه کرد: این طرح در ۳۰ تا ۴۰ روستا آغاز شده و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ جشن پایان کاداستر را داشته باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.