حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
شناسه : 25415

مرضیه یونسی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان اسد آباد، محموله انواع پوشاک و پارچ لیوان خارجی از ۲ خودرو تریلی که از آبادان بارگیری و به مقصد اراک در حال حرکت بود، کشف کردند. سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: در این راستا ۲ نفر دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند که […]

پ
پ

مرضیه یونسی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان اسد آباد، محموله انواع پوشاک و پارچ لیوان خارجی از ۲ خودرو تریلی که از آبادان بارگیری و به مقصد اراک در حال حرکت بود، کشف کردند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: در این راستا ۲ نفر دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند که در نهایت با رسیدگی پرونده در شعبه و با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی لازم و مغایرت محموله با بار اعلامی، تخلف را محرز دانسته و متهمان به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت ۷۸ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند که پرونده در حال اجرا است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.