حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
شناسه : 25349

حسن خانجانی موقر در جمع تعدادی از ایثارگران و جانبازان شهر مریانج، با تبریک ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز مرد بیان کرد: اگر لحظه لحظه‌های زندگی ما در آمیخته با سبک زندگی علوی باشد، تلائلو سعادت را یافته ایم. وی با بیان اینکه سبک زندگی آن حضرت، چراغ پرنور هدایت برای جامعه […]

پ
پ

حسن خانجانی موقر در جمع تعدادی از ایثارگران و جانبازان شهر مریانج، با تبریک ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز مرد بیان کرد: اگر لحظه لحظه‌های زندگی ما در آمیخته با سبک زندگی علوی باشد، تلائلو سعادت را یافته ایم.

وی با بیان اینکه سبک زندگی آن حضرت، چراغ پرنور هدایت برای جامعه بشریت است، اظهار کرد: اگر محب علی (ع) هستیم، باید مرام و منش آن مرد مردان به ویژه عدالت اجتماعی و مردم داریشان در تمامی برنامه‌های زندگی ما وجود داشته باشد.

دادستان همدان با اشاره به مسجد در دست ساخت شهر مریانج، افزود: می‌طلب در ساخت مساجد به گونه‌ای پیش رفت، که با طرح‌های مبتکرانه پای جوانان را با میل و رغبت خودشان بیشتر به این خانه امن الهی باز کنیم.

مساجد زمینه ساز، ساخت لحظه‌های شیرین برای کودکان شود

خانجانی موقر عنوان کرد: طراحی مسجد و ارائه برنامه‌های فرهنگی، دینی و قرآنی باید به گونه‌ای جذاب باشد که کودکان نیز لحظات شیرین خود را در مسجد بسازند.

وی تصریح کرد: می‌توان برای هر سلیقه‌ای در مسجد برنامه‌های ویژه‌ای ارائه داد، از طرح‌ها و برنامه‌های ورزش و بازی‌های کامپیوتری، تا بازآموزی و کمک رسانی به تحصیل دانش آموزان.

دادستان همدان ادامه داد: در مساجد حتی می‌توان سبک زندگی با بهره گیری از تفکر اقتصاد مقاومتی را پیاده سازی کرد و جوانان را با شغل و پیشه‌ای آشنا ساخت.

خانجانی موقر افزود: نباید با اخلاق‌های نامناسب و خشک به دست خودمان جوانان را نسبت به آمدن به مسجد دلسرد کنیم، همه نوجوانان و جوانان این شهر و دیار، فرزندان ما هستند و توجه به روحیات آنان برایمان ارزشمند است.

وی همچنین گفت: اگر مسجد، محلی برای هم اندیشی، دوستی بیشتر و گفتن درد و دل‌های جوانان باشد، آنان متولیان مسجد را از خود می‌دانند و با طرح مشکلات به دنبال چاره اندیشی در راستای رفعش گام بر می‌دارند و دیگر به سمت ناهنجاری‌های اجتماعی نمی‌روند.

در این جلسه، مشکلات اجتماعی و فرهنگی بیش روی مردم شهر مریانج توسط حجت الاسلام یاسر مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان و دیگر مدعوین هم گفته شد و دادستان همدان قول مساعدت برای پیگیری به منظور رفع این مشکلات داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.