حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
شناسه : 25284

دیدار بی واسطه مردم با مسئولان قضایی استان فارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام و پرونده قضایی و مشکلات حقوقی ۷۳ نفر از مراجعان در شیراز بررسی و در چهارچوب قوانین تصمیماتی اتخاذ شد. رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این دیدار عمومی ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) گفت: طیف گسترده‌ای از مردم […]

پ
پ

دیدار بی واسطه مردم با مسئولان قضایی استان فارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام و پرونده قضایی و مشکلات حقوقی ۷۳ نفر از مراجعان در شیراز بررسی و در چهارچوب قوانین تصمیماتی اتخاذ شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این دیدار عمومی ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) گفت: طیف گسترده‌ای از مردم در روز‌های شنبه برای دیدار در حوزه ریاست دادگستری پیش قاضی حوزه ثبت نام می‌کنند، مشکلات آن‌ها بررسی شده و در روز‌های سه‌شنبه هر هفته با حضور چند تن از معاونین مشکلات بررسی و دستورات لازم صادر می‌شود، اما به دلیل شرایط ویژه کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال حاضر دیدار‌های مردمی در سطح دادگستری مرکز استان و تمام حوزه‌های قضایی فارس با تعداد کمتری صورت می‌پذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی افزود: در این دیدارها، اعمال ماده ۴۷۷ قانون دادرسی‌های کیفری، تقاضای مرخصی، تقاضای اعسار، مشکلات خانواده زندانیان و … از جمله مسائلی است که مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مقام ارشد قضایی استان فارس برنامه‌های دیدار مردمی مسئولان قضایی را در راستای اجرای سیاست‌های کلان قوه قضائیه، تکریم و احترام ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان خواند و تاکید کرد که این دیدار‌ها در شهرستان‌ها نیز انجام می‌شود، به طور مثال در حاشیه سفر به برخی شهرستان ملاقات‌های مردمی در برنامه‌های کاری پیش بینی و مشکلات قضایی جمعی از مراجعان بررسی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه هدف اصلی کار و خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضایی احقاق حق و اجرای عدالت است گفت: اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضایی و از میان برداشتن اختلافات، زمینه ایجاد رضایت و اعتماد عمومی را ایجاد می‌کند و ما تلاش کرده ایم با تسهیل دسترسی مردم به مسئولان قضایی از طریق ملاقات‌های عمومی در دادگستری مرکز استان و حتی به صورت ویدئو کنفرانس با همه حوزه‌های قضایی سراسر استان، گام مهمی در راستای تکریم ارباب رجوع و احقاق حقوق مراجعان برداریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.