حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
شناسه : 25222

محمدرضا حدادزاده بیان کرد: در ۹ ماهه امسال علاوه بر ۲۶۰ مورد توقیف فیزیکی وسایل نقلیه پر خطر، ۶۶۴ مورد توقیف سیستمی نیز صورت گرفته است. وی افزود: در مورد رانندگان با سرعت‌های بحرانی، در مجموع حدود۴۷۶ پیامک هشدار ارسال شده است و ۱۴۸ مورد نیز منجر به اخذ تعهد شده است. دادستان عمومی و […]

پ
پ

محمدرضا حدادزاده بیان کرد: در ۹ ماهه امسال علاوه بر ۲۶۰ مورد توقیف فیزیکی وسایل نقلیه پر خطر، ۶۶۴ مورد توقیف سیستمی نیز صورت گرفته است.

وی افزود: در مورد رانندگان با سرعت‌های بحرانی، در مجموع حدود۴۷۶ پیامک هشدار ارسال شده است و ۱۴۸ مورد نیز منجر به اخذ تعهد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به ۳۲۷ مورد توقیف سیستمی در خصوص سرعت غیر مجاز خودروها، تصریح کرد: جنون سرعت در برخی از جوانان باعث ایجاد خطر برای شهروندان می‌شود که در این رابطه برخورد قاطع و الزام به طی کلاس‌های آموزش و بازآموزی رانندگی در دستور کار است.

دادستان یزد، ایجاد آرامش و امنیت برای مردم و شهروندان را ضروری دانست و بیان کرد: محل تخلیه هیجانات جوانی و نشان دادن مهارت‌های فنی و رانندگی، پیست‌های موتور سواری و اتومبیل رانی است و کسی حق ندارد به هر دلیلی با حرکات غیر متعارف رانندگی، آرامش شهروندان را بر هم زند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.