حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
شناسه : 24951

مجتبی قهرمانی، اظهار کرد: در راستای مأموریت ابلاغی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب به منظور مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با اجرای طرح ضربتی نصر، ضمن تشکیل اکیپ های منسجم، نسبت به پاکسازی مناطق هشتبندی، سرنی، بندزرک و حکمی اقدام کردند. وی در ادامه افزود: مأموران انتظامی […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی، اظهار کرد: در راستای مأموریت ابلاغی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب به منظور مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با اجرای طرح ضربتی نصر، ضمن تشکیل اکیپ های منسجم، نسبت به پاکسازی مناطق هشتبندی، سرنی، بندزرک و حکمی اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: مأموران انتظامی در جریان اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضایی، ضمن توقیف ۲ دستگاه کامیون تانکر و ۷ خودروی وانت نیسان، در بازرسی از آنها مجموعاً ۵۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اعلام دستگیری ۹ نفر در این خصوص، تصریح کرد: ارزش تقریبی محموله های سوخت کشف شده ۶ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال است و با توجه به ارزش کالای مکشوفه، خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان نیز به نفع دولت ضبط خواهد شد.

قهرمانی با اشاره به وقوع سوانح دلخراش رانندگی ناشی از تردد وسائط نقلیه حامل سوخت قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان میناب و مطالبه مردم از دستگاه قضایی برای برخورد با این خودروها، تأکید کرد: قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت شهرستان میناب، با اتخاذ تدابیر مناسب و نظارت جدی و مؤثر، شناسایی و توقیف خودروهای سواری، موتورسیکلت ها و تانکرهای فعال در قاچاق سوخت را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان، از قاچاق به عنوان یکی از مهم‌ترین موانع تولید و اشتغال یاد کرد و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی براساس احساس تکلیف و در راستای عمل به وظایف قانونی به منظور صیانت از منابع ملی و اقتصاد کشور، با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.