حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
شناسه : 24965

 بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت جهاد دانشگاهی به نشانی: https://hrtc.ir/ از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ آغاز و در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ پایان می‌پذیرد. […]

پ
پ

 بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت جهاد دانشگاهی به نشانی: https://hrtc.ir/ از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ آغاز و در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ پایان می‌پذیرد.


قوه قضائیه در نظر دارد، تعداد ۹۶۰۰ نفر از افراد واجد شرایط را در دادگستری کل استان‌ها به‌صورت پیمانی استخدام نماید؛ لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.