حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
شناسه : 24886

به مناسبت ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عبدالهی رئیس دادگستری و نوبخت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هریس با برپایی میز خدمت در شهر بخشایش از توابع شهرستان هریس به مشکلات شهروندان بخشایشی رسیدگی کردند. در این جلسه که با هدف استماع مسائل و سوالات حقوقی شهروندان و رسیدگی به […]

پ
پ

به مناسبت ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عبدالهی رئیس دادگستری و نوبخت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هریس با برپایی میز خدمت در شهر بخشایش از توابع شهرستان هریس به مشکلات شهروندان بخشایشی رسیدگی کردند.

در این جلسه که با هدف استماع مسائل و سوالات حقوقی شهروندان و رسیدگی به آنان در مسجد جامع شهر بخشایش تشکیل یافت، مراجعه کنندگان از نزدیک با رئیس دادگستری و دادستان عمومی ملاقات و مشکلات خود را مطرح کردند.

همچنین در همین راستا مسئولان قضایی شهرستان هریس با شرکت در جلسه شورای شهر بخشایش و استماع اظهارات اعضای شورا درخصوص مشکلات عمومی و شهری و بازدید میدانی از شهر به بررسی مشکلات موجود پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.