حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
شناسه : 24888

 پیرو بازدید‌های بازرس کل استان هرمزگان از انبار‌های مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی، گمرکات و بنادر این استان در راستای نظارت مستمر بر وضعیت کالا‌های رسوب شده، ۵۰۶ تن ذرت فاسد شده‌ی بلاتکلیف در انبار‌های اموال تملیکی مستقر در بندر شهید رجایی، با دستور صادره امحاء شد. بازرس کل استان هرمزگان با اشاره […]

پ
پ

 پیرو بازدید‌های بازرس کل استان هرمزگان از انبار‌های مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی، گمرکات و بنادر این استان در راستای نظارت مستمر بر وضعیت کالا‌های رسوب شده، ۵۰۶ تن ذرت فاسد شده‌ی بلاتکلیف در انبار‌های اموال تملیکی مستقر در بندر شهید رجایی، با دستور صادره امحاء شد.

بازرس کل استان هرمزگان با اشاره به پیگیری برای تعیین تکلیف فوری این محموله‌ها به دلیل عدم قابلیت مصرف انسانی، دامی و صنعتی و در راستای آزادسازی فضای انبار‌های اموال تملیکی و بنادر استان، گفت: در این زمینه جلساتی برگزار و مقرر شد دستگاه‌های ذیربط با هماهنگی و همکاری یکدیگر نسبت به امحای محموله‌های ذرت فاسد شده که از سال ۱۳۹۳ تاکنون بلاتکلیف مانده بود، اقدام کنند.

رضا مختاری تصریح کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از ناحیه بازرسی کل استان هرمزگان، ۲۵۰ تن ذرت فاسد شامل ۱۱ کانتینر از این محموله در ابتدای ماه جاری و ۲۵۶ تن باقیمانده از محموله ۵۰۶ تنی شامل ۱۱ دستگاه کانتینر دیگر نیز طی هفته جاری با حضور نماینده بازرسی کل استان و دستگاه‌های مربوطه در سایت پسماند شهرداری بندرعباس امحاء شد.

بازرس کل استان هرمزگان در پایان با تأکید بر انجام سریع و به موقع فرآیند تخلیه و انتقال کالا در محیط‌های بندری و گمرکی استان اعلام کرد: سازمان بازرسی به جد پیگیر ترک فعل‌ها در حوزه مأموریت‌های دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.