حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
شناسه : 24812

علی اصغر سلطانی از صدور دستورات قضایی برای ساماندهی بنگاه‌های املاک قم خبر داد و بیان کرد: طی دستورالعمل نظارتی از سوی دادستان عمومی و انقلاب قم، ضوابط فعالیت مشاوران املاک از حیث ثبت رسمی و اخذ پروانه صنفی، نرخ خدمات دریافتی و نحوه فعالیت قانونی به اتاق اصناف استان، اتحادیه املاک و اداره اماکن […]

پ
پ

علی اصغر سلطانی از صدور دستورات قضایی برای ساماندهی بنگاه‌های املاک قم خبر داد و بیان کرد: طی دستورالعمل نظارتی از سوی دادستان عمومی و انقلاب قم، ضوابط فعالیت مشاوران املاک از حیث ثبت رسمی و اخذ پروانه صنفی، نرخ خدمات دریافتی و نحوه فعالیت قانونی به اتاق اصناف استان، اتحادیه املاک و اداره اماکن عمومی ابلاغ شد.

معاون دادستان قم گفت: با توجه به ازدیاد پرونده‌های قضایی در حوزه زمین و مسکن، مطالبه گری اقشار جامعه و صیانت از حقوق عامه، رصد و پایش قانونی فعالیت دفاتر و بنگاه‌های املاک در دستور کار دستگاه قضایی و دادستانی کل کشور قرار گرفت و دادستانی قم نیز در این راستا دستوراتی را به منظور ساماندهی مشاورین املاک و برخورد با تخلفات صنفی صادر کرد.

معاون دادستان قم با تأکید بر پایش و رصد مستمر و پیوسته دادستانی بر فعالیت مشاوران املاک اظهار کرد: در خصوص ارائه و تفهیم نرخ مصوب خدمات بنگاه‌ها به اتحادیه املاک و اتاق اصناف دستورات لازم ابلاغ شده است و در صورت گزارش تخلفات صنفی شامل اخذ وجوه غیرمتعارف و فعالیت فاقد پروانه بنگاه‌های املاک، با ایشان وفق مقررات قانونی برخورد و پلمپ می‌شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.