حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
شناسه : 24833

 به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با دستور رییس دیوان عدالت اداری و در راستای رفع مشکلات مراجعین به دیوان اولین جلسه دیدار مردمی به صورت مجازی برگزار شد. یکی از رویکرد‌های مهم دیوان عدالت اداری در دوره جدید، توسعه و تحول در زمینه خدمات الکترونیک است که برای تسریع در انجام امور مردم […]

پ
پ

 به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با دستور رییس دیوان عدالت اداری و در راستای رفع مشکلات مراجعین به دیوان اولین جلسه دیدار مردمی به صورت مجازی برگزار شد. یکی از رویکرد‌های مهم دیوان عدالت اداری در دوره جدید، توسعه و تحول در زمینه خدمات الکترونیک است که برای تسریع در انجام امور مردم در دستور کار قرار گرفته است.

در همین راستا با دستور حجت الاسلام و المسلمین مظفری، برای اولین بار دیدار مردمی مجازی رئیس دیوان عدالت اداری با همکاری دادگستری استان آذربایجان شرقی و هماهنگی دفتر استانی دیوان عدالت اداری در شهر تبریز با تعدادی از اصحاب پرونده صورت گرفت.

در جریان این دیدار مجازی، با بررسی مقدماتی وضعیت پرونده تعدادی از مراجعان استان آذربایجان شرقی که تقاضای ملاقات حضوری با رییس دیوان عدالت اداری را داشتند، این امکان بدون مسافرت به تهران و بصورت مجازی فراهم شد و اصحاب پرونده با رییس دیوان عدالت اداری و معاون قضایی مربوطه در خصوص حل مشکلات قضایی خود دیدار و گفت و گو کردند. همچنین مقرر شده است برگزاری این ملاقات‌های مجازی بصورت آنلاین در مورد استان‌های دیگر نیز در دستور کار قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.