حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
شناسه : 24329

در برنامه امروز ملاقات مردمی دادستانی تهران، ۶ تن از معاونان دادستان در دیدار چهره به چهره با متقاضیان به پیگیری درخواست‌ها و رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی آنان پرداختند. در این برنامه فیروزجایی معاون دادستان در امور زندان ها، کاظمی معاون دادستان در حوزه نظارت بر ضابطین، فرزادنیا معاون نظارت و بازرسی، مدیر […]

پ
پ

در برنامه امروز ملاقات مردمی دادستانی تهران، ۶ تن از معاونان دادستان در دیدار چهره به چهره با متقاضیان به پیگیری درخواست‌ها و رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی آنان پرداختند.

در این برنامه فیروزجایی معاون دادستان در امور زندان ها، کاظمی معاون دادستان در حوزه نظارت بر ضابطین، فرزادنیا معاون نظارت و بازرسی، مدیر روستا معاون دادستان، پسندیده معاون دادستان و حسینی معاون قضایی دادستان تهران در دیدار و گفت‌وگو با شهروندان، ضمن استماع اظهارات و مطالعه پرونده‌های آنان دستور پیگیری‌های قضایی لازم را صادر کردند.

برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادستانی تهران در اجرای سیاست‌های کلان دستگاه قضایی، سند تحول و برنامه عملیاتی ۱۴۰۰ دادسرای عمومی و انقلاب تهران، با هدف تکریم ارباب رجوع، تسریع در رسیدگی‌های قضایی و نظارت دادستانی بر روند امور در دادسرا‌های تهران، صبح چهار شنبه هر هفته با حضور دادستان تهران و معاونان وی برگزار می‌شود.

این برنامه با مدیریت و برنامه ریزی حوزه معاونت اول دادستانی و تعیین وقت قبلی برای متقاضیان انجام می‌شود و امکان پذیرش ارباب رجوع دادسرا در روز ملاقات وجود دارد.

با توجه به تأکیدات دادستان تهران مبنی بر تسریع در رسیدگی و مساعدت در رفع گرفتاری‌های قضایی مردم، معاونان دادستان در سرپرستی نواحی ۳۲ گانه دادسرای عمومی و انقلاب تهران نیز روزانه در دفتر کار خود پذیرای ارباب رجوع هستند و از نزدیک به درخواست‌های مردمی رسیدگی می‌کنند.

تسریع در رسیدگی‌های قضایی، رفع مشکلات حوزه اجرای احکام، احقاق حق، درخواست مرخصی، آزادی مشروط، استفاده از پابند الکترونیک و سایر نهاد‌های ارفاقی برای محکومان حبس و معرفی به کمیسیون عفو و تخفیف مجازات محکومان بیشترین درخواست‌های قضایی مطرح شده در برنامه ملاقات عمومی دادستانی تهران است که در چارچوب ضوابط و موازین قانونی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.