حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
شناسه : 24283

احمد مومنی راد در خصوص رسیدگی به ۲ پرونده مطبوعاتی، بیان کرد: در روز دوشنبه ۴ بهمن ماه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی ۲ پرونده رسیدگی شد. وی افزود: پرونده اول مربوط به مدیر مسئول هفته نامه صدا به اتهامات نشر اکاذیب و مطالب غیر واقع بود […]

پ
پ

احمد مومنی راد در خصوص رسیدگی به ۲ پرونده مطبوعاتی، بیان کرد: در روز دوشنبه ۴ بهمن ماه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی ۲ پرونده رسیدگی شد.

وی افزود: پرونده اول مربوط به مدیر مسئول هفته نامه صدا به اتهامات نشر اکاذیب و مطالب غیر واقع بود که هیات منصفه دادگاه مطبوعات با اتفاق آرا در موضوع اتهام نشر اکاذیب و افترا متهم را مجرم دانست و با اکثریت آرا وی را مستحق تخفیف ندانست.

مومنی راد بیان کرد: پرونده دوم مربوط به مدیر مسئول سایت بیرونیت به اتهام نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع بود که هیات منصفه باتفاق آرا متهم را در اتهامات فوق الذکر مجرم دانست با اکثریث آرا وی را در این اتهام مستحق تخفیف ندانست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.