حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
شناسه : 24268

محمدرضا حداد در نشست مشترک با رئیس سازمان نظام مهندسی و رئیس کانون داوری استان، حل اختلافات مرتبط با نظام مهندسی را از طریق داوری و میانجی گری مهم ارزیابی کرد و اظهار کرد: با فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی عمومی از طریق رسانه‌های دیداری، شنیداری، نوشتاری و از طریق فضای مجازی می‌توان شهروندان […]

پ
پ

محمدرضا حداد در نشست مشترک با رئیس سازمان نظام مهندسی و رئیس کانون داوری استان، حل اختلافات مرتبط با نظام مهندسی را از طریق داوری و میانجی گری مهم ارزیابی کرد و اظهار کرد: با فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی عمومی از طریق رسانه‌های دیداری، شنیداری، نوشتاری و از طریق فضای مجازی می‌توان شهروندان را ترغیب و تشویق کرد که حل اختلافات حقوقی را نخست به نهاد‌های داوری و میانجی گری محول کنند که از مزایای آن کاهش در پرداخت هزینه‌ها و پرهیز از گرفتار شدن در چرخه زمان بر دادرسی در مراجع قضایی خواهد بود.

این مقام قضایی تصریح کرد: یکی از سازمان‌هایی که بعضاً ممکن است اختلافات حقوقی در انجام ماموریت‌های ذاتی آن حادث شود و امکان حل و فصل آن از طریق مراجع داوری و میانجی گری است سازمان نظام مهندسی است.

حداد از اعلام آمادگی اداره توسعه حل اختلاف استان در جهت همکاری با سازمان نظام مهندسی استان به منظور تشکیل هیأت‌های داوری و صلح و سازش در استان خبر داد و تصریح کرد: با فراهم شدن مقدمات و زیر ساخت‌های لازم به زودی می‌توان هیأت‌های داوری و حل اختلاف را در سازمان نظام مهندسی استان تشکیل داد.

لازم به ذکر است در این جلسه رئیس سازمان مهندسی استان و رئیس کانون داوران استان نیز نقطه نظرات خود را بیان داشتند و بر تشکیل هیأت‌های داوری و صلح و سازش تأکید شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.