حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
شناسه : 24199

مجتبی قهرمانی در بازدید از محل حادثه شکستگی خط لوله میعانات گازی در رودخانه کُل بندرعباس، اظهار کرد: تلاش ویژه‌ای در جریان است تا خط لوله انتقال میعانات نفتی وصل شود و خللی در تولید ایجاد نشود. وی در ادامه افزود: در جریان بازدید از محل حادثه و با توجه به گزارش کارشناسان و مسئولان […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی در بازدید از محل حادثه شکستگی خط لوله میعانات گازی در رودخانه کُل بندرعباس، اظهار کرد: تلاش ویژه‌ای در جریان است تا خط لوله انتقال میعانات نفتی وصل شود و خللی در تولید ایجاد نشود.

وی در ادامه افزود: در جریان بازدید از محل حادثه و با توجه به گزارش کارشناسان و مسئولان حاضر در محل، برآورد این است که تا ۲۴ ساعت آینده اتصال برقرار شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: ما بر اساس وظیفه قانونی از باب حقوق عامه و احتمال قصور در این زمینه، موضوع را از لحاظ قضایی پیگیری می کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: بررسی‌ها به منظور تعیین میزان خسارات وارده و مقصرین احتمالی ادامه دارد و نتیجه این پرونده پس از اعلام نظریه کارشناسی به اطلاع عموم خواهد رسید.

محمدعلی دادور مدیر عامل شرکت ستاره نفت خلیج فارس نیز در جریان این بازدید ضمن تشکر از حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در محل حادثه بیان کرد: خوشبختانه خللی در تولید نفت ستاره خلیج فارس وارد نشده است و در حال انجام اقدامات نهایی هستیم.

وی همچنین گزارشی از اقدامات فنی به منظور رفع مشکل به وجود آمده در جریان انتقال این خط لوله میعانات گازی ارائه کرد.

گفتنی است؛ روز چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰، به دنبال وقوع سیل و ایجاد شکستگی در خط لوله میعانات گازی در بستر رودخانه کُل در حوالی روستای گچین، علاوه بر انتشار بوی شدید گاز در مناطق وسیعی از غرب بندرعباس، بندرخمیر و جزیره قشم، بر اثر انتقال حجمی از میعانات نفتی به همراه گل و لای ناشی از سیلاب به دریا، در آب‌های شمال جزیره قشم آلودگی‌های نفتی ایجاد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.