حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
شناسه : 24116

محمود اسپانلو در خصوص تخریب ۲۲ بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی روستای نوچمن گرگان، اظهار کرد: ۱۴ مورد از این بنا‌ها، غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی ساخته شده بود و امروز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی، تخریب شد. اسپانلو افزود: با تخریب این بنا‌ها هفت هزار و […]

پ
پ

محمود اسپانلو در خصوص تخریب ۲۲ بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی روستای نوچمن گرگان، اظهار کرد: ۱۴ مورد از این بنا‌ها، غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی ساخته شده بود و امروز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی، تخریب شد.

اسپانلو افزود: با تخریب این بنا‌ها هفت هزار و ۲۵۵ متر زمین کشاورزی آزاد سازی شد.

اسپانلو گفت: ۸ بنای غیرمجاز هم جمعا به مساحت بیش از هزار مترمربع هم با رای دادگاه در روستای نوچمن و جاده قدیم گرگان به کردکوی تخریب شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۰ مورد ساخت و سازغیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی شهرستان گرگان تخریب شد.

پیش از این رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان بر برخورد قاطعانه با تغییر کاربری اراضی و دست اندازی به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی تاکید کرده بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.