حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
شناسه : 23996

مجتبی قهرمانی اظهار داشت: در پی حادثه شکستگی لوله میعانات نفتی در رودخانه کُل در حوالی روستای گچین بندرعباس، دستور تشکیل پرونده قضایی برای بررسی دقیق موضوع و تعیین علل بروز این حادثه صادر شده است. وی افزود: در این راستا به معاون دادستان مرکز استان هرمزگان مأموریت داده شده است این حادثه را به‌صورت […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی اظهار داشت: در پی حادثه شکستگی لوله میعانات نفتی در رودخانه کُل در حوالی روستای گچین بندرعباس، دستور تشکیل پرونده قضایی برای بررسی دقیق موضوع و تعیین علل بروز این حادثه صادر شده است.

وی افزود: در این راستا به معاون دادستان مرکز استان هرمزگان مأموریت داده شده است این حادثه را به‌صورت ویژه مورد بررسی قرار دهد و نتیجه را گزارش کند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه براساس این دستور، سازمان‌های متولی و دستگاه‌های ذی نفع در ایجاد این خط لوله، مکلف به جبران خسارت‌های زیست محیطی و آسیب‌های به وجود آمده شده اند، خاطر نشان کرد: بررسی‌ها به منظور تعیین میزان خسارات وارده و مقصران احتمالی ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ روز چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰، به دنبال وقوع سیل و ایجاد شکستگی در خط لوله میعانات نفتی در بستر رودخانه کُل در حوالی روستای گچین، علاوه بر انتشار بوی شدید گاز در مناطق وسیعی از غرب بندرعباس، بندرخمیر و جزیره قشم، بر اثر انتقال حجمی از میعانات نفتی به همراه گل و لای ناشی از سیلاب به دریا، در آب‌های شمال جزیره قشم آلودگی‌های نفتی ایجاد شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.