حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
شناسه : 23916

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در رابطه با ریزش بخشی از سایبان ورودی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج بیان کرد: دستور تشکیل پرونده قضایی و بررسی دقیق موضوع و تعیین علل بروز حادثه در بیمارستان بعثت سنندج صادر شده است. وی گفت: در این رابطه دادستان مرکز استان کردستان موظف شد حادثه مذکور را بصورت ویژه […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در رابطه با ریزش بخشی از سایبان ورودی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج بیان کرد: دستور تشکیل پرونده قضایی و بررسی دقیق موضوع و تعیین علل بروز حادثه در بیمارستان بعثت سنندج صادر شده است.

وی گفت: در این رابطه دادستان مرکز استان کردستان موظف شد حادثه مذکور را بصورت ویژه مورد بررسی قرار دهد و نتیجه را گزارش کند.

گفتنی است؛ روز دوشنبه ۲۷ دی ماه سال جاری، سقف و سایبان جلوی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج به دلیل بارش سنگین برف ریزش کرد و منجر به فوت یکی از شهروندان یک مرد ۵۰ ساله کردستانی مراجعه‌کننده به این بیمارستان شد.

دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان، نیرو‌های اورژانس پس از انجام معاینات اولیه، فوت این مرد بانه‌ای را در اثر این حادثه تائید کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.