حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
شناسه : 23901

کاظم غریب‌آبادی با «هانس اودو موتسل»، سفیر آلمان و «فرانسیسکوس یوهان ماریا مولن»، سفیر جدید پادشاهی هلند در تهران، به صورت جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد. طرفین درباره موضوعات مورد علاقه فی‌مابین از جمله همکاری‌های حقوقی- قضایی و مسائل کنسولی گفتگو و رایزنی کردند. دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفیر […]

پ
پ

کاظم غریب‌آبادی با «هانس اودو موتسل»، سفیر آلمان و «فرانسیسکوس یوهان ماریا مولن»، سفیر جدید پادشاهی هلند در تهران، به صورت جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

طرفین درباره موضوعات مورد علاقه فی‌مابین از جمله همکاری‌های حقوقی- قضایی و مسائل کنسولی گفتگو و رایزنی کردند.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفیر آلمان، از وی خواست تا زمینه دیدار «کاظم دارابی» با دخترش که در این کشور و تحت سرپرستی یک خانواده آلمانی قرار دارد و در طول ۱۴ سال گذشته نتوانسته وی را ببیند، فراهم کند.

غریب آبادی در دیدار با سفیر هلند نیز خواهان آزادی هرچه سریع تر مهدی کیاستی شد که قبلا به درخواست آمریکا و به بهانه واهی نقض تحریم ها توسط این کشور بازداشت شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.