حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
شناسه : 23830

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان با اشاره به اینکه تالاب عینک با مساحت بیش از ۷۰ هکتار هم از لحاظ کمی و هم کیفی دچار آسیب‌های فراوانی شده است، بیان کرد: در حال حاضر تالاب عینک کارکرد اصلی و ساختار خود را از دست داده است […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان با اشاره به اینکه تالاب عینک با مساحت بیش از ۷۰ هکتار هم از لحاظ کمی و هم کیفی دچار آسیب‌های فراوانی شده است، بیان کرد: در حال حاضر تالاب عینک کارکرد اصلی و ساختار خود را از دست داده است و اولین گام در ساماندهی آن مشخص شدن مالکیت تالاب و صدور سند در کمترین زمان ممکن است.

رئیس کل دادگستری استان گیلان ساخت و ساز‌های غیر مجاز در بستر تالاب را موجب بروز مشکلات فراوانی عنوان کرد و گفت: کسانی که مالک عرصه در بستر تالاب هستند حق ساخت اعیان در آن را نداشته اند و این سازه‌های غیرقانونی علاوه بر اینکه از زیبایی چشم انداز تالاب کاسته است، موجب ورود فاضلاب‌های خانگی به تالاب شده است.

وی با بیان اینکه رویش گونه‌های مهاجم پوشش گیاهی، ماحصل فاضلاب‌های شهری به تالاب است و باید برای آن راهکاری اندیشیده شود، اظهار کرد: شهرداری مکلف است تا از ساخت و ساز هر بنایی در بستر تالاب جلوگیری کند. همچنین با ساماندهی وضعیت تالاب در خصوص ادامه فعالیت تجاری اشخاصی که پیرامون تالاب ساخت و ساز کرده اند، مکان دیگری را برای کسب و کار آنان فراهم کرده تا با ادامه فعالیت در مکان جانمایی شده، مشکل معیشتی آنان نیز مرتفع شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.