حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
شناسه : 23833

کاظم غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه‌قضاییه به دعوت سردار اسکندری معاون حقوقی، امور مجلس و دولت فرماندهی کل انتظامی، در مرکز این فرماندهی حضور یافت. در این ملاقات، سردار اسکندری ضمن تشریح ساختار جدید فرماندهی کل انتظامی و ارتقا بخش های مختلف این نیرو، توضیحات مبسوطی را درخصوص […]

پ
پ

کاظم غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه‌قضاییه به دعوت سردار اسکندری معاون حقوقی، امور مجلس و دولت فرماندهی کل انتظامی، در مرکز این فرماندهی حضور یافت.

در این ملاقات، سردار اسکندری ضمن تشریح ساختار جدید فرماندهی کل انتظامی و ارتقا بخش های مختلف این نیرو، توضیحات مبسوطی را درخصوص ارتقاء مسئولیت پذیری و عملکرد پلیس در حوزه های حقوق شهروندی، ساماندهی ضابطان، آموزش اساتید، فرماندهان، مدیران و ضابطان ارائه داد.

دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه‌قضاییه نیز ضمن قدردانی از مسئولیت پذیری و تعاملات سازنده این نیرو از جمله بخش‌هایی مانند مبارزه با مواد مخدر، اینترپل و پلیس فتا با ستاد حقوق بشر، تبادل تجربیات و افزایش همکاری ها را ضرورتی انکارناپذیر دانست.

غریب آبادی همچنین آمادگی ستاد حقوق بشر و معاونت امور بین الملل قوه‌قضاییه برای برگزاری کارگاه های آموزشی مشترک و همچنین همکاری های علمی و آموزشی با فرماندهی کل انتظامی را اعلام کرد.

دبیر ستاد حقوق بشر در این نشست، اعمال تحریم های حقوق بشری از سوی آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا علیه برخی عوامل و واحدهای نیروی انتظامی را اقدامی کاملا سیاسی و مزورانه خواند و گفت: نیروی انتظامی نقش مهمی در برقراری امنیت و نظم در جامعه دارد و این قبیل اقدامات فریبکارانه غربی ها، خللی بر روحیه خستگی ناپذیر مجاهدان این نیرو وارد نخواهد کرد.

در این نشست، تنی چند از فرماندهان و مسئولان بخش های مختلف نیروی انتظامی نیز حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.