حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
شناسه : 23795

✅در صورتی که واحدی دچار آتش سوزی شود ومدیر یا مدیران قبلا اقدام به بیمه تمام ساختمان به عنوان یک واحد ننموده باشند،مسئول جبران خسارت وارده می باشند. ?با بیمه مسئولیت به صورت بی نام، می توان کل آپارتمان را تحت پوشش بیمه قرار داد تا در صورت بروز حادثه برای نیروی خدماتی و نظافتچی، […]

پ
پ

✅در صورتی که واحدی دچار آتش سوزی شود ومدیر یا مدیران قبلا اقدام به بیمه تمام ساختمان به عنوان یک واحد ننموده باشند،مسئول جبران خسارت وارده می باشند.

?با بیمه مسئولیت به صورت بی نام، می توان کل آپارتمان را تحت پوشش بیمه قرار داد تا در صورت بروز حادثه برای نیروی خدماتی و نظافتچی، بیمه جبران خسارت نماید.

?اگر واحدی فاقد پارکینگ باشد،حق استفاده از پارکینگ دیگران را ندارد و در صورت استفاده،مالکِ دارای پارکینگ می تواند به اتهام جرم تصرف عدوانی شکایت کند.

?در صورت نپرداختن هزینه های جاری مشترک که برعهده مستأجر می باشد،این هزینه ها را باید مالک بپردازد.

?اگر گلدان یا اشیاء مختلف که در لبه پنجره و یا تراس نگهداری می کنید،بر اثر باد یا بی احتیاطی سقوط کند وخسارت جانی یا مالی به دیگری وارد شود،مسئول پرداخت دیه وجبران خسارت می باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.