حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۳
شناسه : 23710

مغازه ای را با قرارداد یکساله اجاره کرده‌ام، بدلیل عدم سوددهی پس از دوماه قصد فسخ قرارداد را دارم و حتی مغازه را تخلیه کرده‌ام، ولی صاحب مغازه حاضر به فسخ نیست. چه کار کنم؟ ✅اجاره از جمله قراردادهایی است که هیچ ‌یک از طرفین نمی‌توانند به تنهایی آن را فسخ کنند و برای این […]

پ
پ

مغازه ای را با قرارداد یکساله اجاره کرده‌ام، بدلیل عدم سوددهی پس از دوماه قصد فسخ قرارداد را دارم و حتی مغازه را تخلیه کرده‌ام، ولی صاحب مغازه حاضر به فسخ نیست. چه کار کنم؟

✅اجاره از جمله قراردادهایی است که هیچ ‌یک از طرفین نمی‌توانند به تنهایی آن را فسخ کنند و برای این کار اراده و خواست هر دو طرف ضروری است. شما بدون رضایت و قبول موجر نمیتوانید اجاره را فسخ کنید.

❎ حتی اگر ملک را تخلیه کرده باشید تا زمان اتمام مدت اجاره(یک سال)، باید مبلغ ماهیانه اجاره را پرداخت کنید و به بهانه تخلیه مغازه نمی‌توانید از پرداخت آن خودداری کنید.

? بنابراین یا رضایت موجر را جلب کنید که قرارداد را فسخ کند یا مجددا به کار خود در مغازه ادامه بدهید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.