حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
شناسه : 23637

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی از قوه قضاییه خواست که با متخلفان بورس برخورد کند. عباس گودرزی در جلسه علنی امروز ( چهارشنبه) در تذکری گفت: از قوه قضاییه درخواست دارم که به وضعیت بورس جدی ورود کند. کسانی که با سوءاستفاده پول مفت به جیب زدند حتما مورد پیگرد قانونی قرار گیرند. وی […]

پ
پ

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی از قوه قضاییه خواست که با متخلفان بورس برخورد کند.

عباس گودرزی در جلسه علنی امروز ( چهارشنبه) در تذکری گفت: از قوه قضاییه درخواست دارم که به وضعیت بورس جدی ورود کند. کسانی که با سوءاستفاده پول مفت به جیب زدند حتما مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: بیمه تکمیلی فرهنگیان به دلیل کوتاهی نهاد بیمه‌گر و عمل نکردن به تعهداتش معلمان و فرهنگیان در عسر و حرج است.

گودرزی در پایان با اشاره به وضعیت فضای مجازی گفت: در شرایطی برخی انتقاداتی نسبت به وضعیت فضای مجازی و نابسامانی های آن مطرح کرده که برخی از همکاران به این موضوع کمک می کنند؛ باید مطالب درست به افکار عمومی انتقال داده شود، اخیرا در کمیسیون اجتماعی نیز گزارشی قرائت شد که از خدمات وزیر تعاون تشکر می کنم و ضروری است که این گزارش به سمع و نظر مردم نیز برسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.