حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17825 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
شناسه : 23634

یار محمد رسالتی اظهار کرد: تمامی عاملان تیراندازی در ایذه با تلاش شبانه روزی مامورین نیروی انتظامی دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند. دادستان ایذه، تاکید کرد: دستگاه قضایی با مخلان امنیت جامعه برخورد صریح و قاطعی دارد. وی افزود: جزئیات بیشتر متعاقباً اعلام خواهد شد. در تاریخ ۱۹ دی ماه حدود ساعت ۱۴ […]

پ
پ

یار محمد رسالتی اظهار کرد: تمامی عاملان تیراندازی در ایذه با تلاش شبانه روزی مامورین نیروی انتظامی دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

دادستان ایذه، تاکید کرد: دستگاه قضایی با مخلان امنیت جامعه برخورد صریح و قاطعی دارد.

وی افزود: جزئیات بیشتر متعاقباً اعلام خواهد شد.

در تاریخ ۱۹ دی ماه حدود ساعت ۱۴ ماموران نیروی انتظامی شهرستان ایذه در استان خوزستان در خیابان شهید قریشوندی در حال گشت زنی به خودرویی که حامل سارقان مسلح بود مشکوک شدند که پس از دستور ایست ماموران پلیس، افراد مسلح درون خودرو با ماموران نیروی انتظامی درگیر می‌شوند و در این درگیری تیراندازی از سوی طرفین صورت می‌گیرد. در پی این تیراندازی شهردار دهدز که در رستورانی در طرف دیگر خیابان حضور داشت به طور تصادفی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد و سارقان مسلح پس از درگیری از محل حادثه متواری شدند.

در پی این اتفاق دادستان ایذه اعلام کرد که در خصوص دستگیری سارقان دستورات لازم صادر و همچنین در خصوص این حادثه پرونده قضایی تشکیل شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.