حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
شناسه : 23546

علی دهقانی در ادامه بازدید‌های خود از مراکز قضایی، از شعب تجدیدنظر و اجرای احکام کیفری ایلام بازدید و از نزدیک با قضات و کارمندان این شعب دیدار کرد و ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کارکنان قضایی و اداری این شعب اظهار کرد : در اجرای احکام تلاش‌های صورت گرفته در دادسرا، دادگاه بدوی […]

پ
پ

علی دهقانی در ادامه بازدید‌های خود از مراکز قضایی، از شعب تجدیدنظر و اجرای احکام کیفری ایلام بازدید و از نزدیک با قضات و کارمندان این شعب دیدار کرد و ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کارکنان قضایی و اداری این شعب اظهار کرد : در اجرای احکام تلاش‌های صورت گرفته در دادسرا، دادگاه بدوی و تجدیدنظر منتج به نتیجه شده لذا باید از هرگونه تاخیر در اجرای احکام اجتناب شود.

رئیس کل دادگستری ایلام با اشاره به اهمیت وظایف شعب اجرای احکام در دستگاه قضایی، بر توجه به سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: قضات شعب اجرای احکام باید همواره آخرین وضعیت محکومان را بررسی و در خصوص زندانیان مشمول عفو و مرخصی و واجدین شرایط ارفاقات قانونی اقدام کنند.

وی همچنین نقش دادگاه‌های تجدیدنظر را بسیار مهم و راهبردی توصیف کرد و اظهار کرد: دادگاه‌های تجدید نظر با ارائه نظرات تخصصی و صدور آرای متقن و با رویکرد نظارتی و هدایتی در اتقان آرا محاکم کشور نقش تاثیرگذاری دارند.

دهقانی بر لزوم کاهش موجودی پرونده‌های دادگاه‌های تجدید نظر استان با تلاش و کوشش مضاعف قضات و کارمندان شعب تاکید کرد و گفت: مدیریت صحیح و عملکرد مطلوب این محاکم باید به دادگاه‌های بدوی استان نیز تسری یابد.

گفتنی است رئیس کل دادگستری استان ایلام در ضمن این بازدید پس از بررسی وضعیت شعب یاد شده، در خصوص رفع نواقص و مشکلات مطرح شده دستورات مقتضی را صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.