حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
شناسه : 23464

علیرضا محمدی خواستار ترمیم راه‌های ارتباطی اصلی و روستایی و امدادرسانی به خانواد‌های آسیب دیده ناشی از سیل اخیر در جازموریان جنوب استان کرمان شد و تاکید کرد: دستگاه قضا در راستای حفظ منافع عمومی و حقوق عامه هیچ مسامحه‌ای ندارد و همواره پشتیبان احقاق حقوق عامه است. رییس دادگاه عمومی جازموریان در جلسه بررسی […]

پ
پ

علیرضا محمدی خواستار ترمیم راه‌های ارتباطی اصلی و روستایی و امدادرسانی به خانواد‌های آسیب دیده ناشی از سیل اخیر در جازموریان جنوب استان کرمان شد و تاکید کرد: دستگاه قضا در راستای حفظ منافع عمومی و حقوق عامه هیچ مسامحه‌ای ندارد و همواره پشتیبان احقاق حقوق عامه است.

رییس دادگاه عمومی جازموریان در جلسه بررسی آخرین وضعیت سیل در منطقه جازموریان که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، بیان کرد: دستگاه‌های متولی هرچه سریعتر نسبت به جبران خسارت‌های وارده به سیل زدگان جنوب استان کرمان اقدام کنند.

وی بر گسترش عدالت و برقراری نظم، آرامش و امنیت پایدار در جامعه تاکید کرد و گفت: حرکت به سمت توسعه همه جانبه و ترویج ارزش‌های اسلامی از جمله مواردی است که همه دستگاه‌ها باید برای تحقق آن تلاش کنند.

وی بر لزوم توجه به موضوع پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و گفت:تمامی مسئولان باید در زمینه ترویج فرهنگ قانون مداری و پیشگیری از وقوع جرم به وظایف قانونی خود در این رابطه عمل کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.