حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
شناسه : 23409

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در جریان نشستی که در راستای بازدید از مسیر ملاسرا – شفت، زنجان تشکیل شد، اظهار کرد: این مسیر یک محور بین المللی محسوب شده و باید تمامی مسئولان در جهت حل مشکلات مردم منطقه تلاش مضاعف کرده و اقدامات لازم را سریعا انجام دهند. رییس شورای قضایی استان […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در جریان نشستی که در راستای بازدید از مسیر ملاسرا – شفت، زنجان تشکیل شد، اظهار کرد: این مسیر یک محور بین المللی محسوب شده و باید تمامی مسئولان در جهت حل مشکلات مردم منطقه تلاش مضاعف کرده و اقدامات لازم را سریعا انجام دهند.

رییس شورای قضایی استان گیلان ضمن استماع مشکلات تعدادی از صاحبان ملک در این منطقه که در جلسه حضور داشتند، تصریح کرد: حقوق مالکین و صاحبان حق در این طرح محفوظ بوده و باید تمام و کمال پرداخت شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با پیگیری دستگاه قضایی و همت مسئولان اجرایی هرچه زودتر شاهد بازگشایی این مسیر باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.