حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
شناسه : 23434

یدالله موحد در جمع کارکنان هسته گزینش دادگستری کل استان کرمان، بیان کرد: کار در حوزه گزینش به دلیل آنکه در سرنوشت افراد تاثیرگذار است، از حساسیت و اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و امیدواریم دست اندرکاران این حوزه به خطیر بودن فعالیت خود و اهمیت کار در این حوزه توجه کنند. وی تصریح کرد: […]

پ
پ

یدالله موحد در جمع کارکنان هسته گزینش دادگستری کل استان کرمان، بیان کرد: کار در حوزه گزینش به دلیل آنکه در سرنوشت افراد تاثیرگذار است، از حساسیت و اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و امیدواریم دست اندرکاران این حوزه به خطیر بودن فعالیت خود و اهمیت کار در این حوزه توجه کنند.

وی تصریح کرد: جذب نیرو‌های غیرکارآمد دستگاه قضایی را با مشکلات متعددی در سال‌های متمادی روبرو می‌کند.

موحد ضمن تاکید بر دقت و دلسوزی در گزینش افراد برای خدمت در مسیر عدالت، گفت: اگر این اقدام به خوبی انجام شود، کار دستگاه قضایی به سهولت انجام شده و مردم نیز رضایت خواهند داشت.

وی با بیان این مطلب که حساسیت‌های افراطی نیز به کار گزینش خدشه وارد می‌کند و در این زمینه باید حکیمانه رفتار کنیم، افزود: نباید کار گزینش را ساده گرفت که هر نیرویی وارد شود و نه آنقدر سخت گیری کرد که نیرو‌های کارآمد، فرصت خدمت نداشته باشند.

وی با اشاره به این مطلب که توانمندی‌ها و صلاحیت‌های فردی بسیار مهم است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، تصریح کرد: کار در حوزه گزینش با سرنوشت آدم‌ها ارتباط دارد و باید توجه داشت قضاوت درباره آدم‌ها کار بسیار دشواری است.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: انتظار می‌رود که اعضای هسته گزینش دادگستری با جدیت و واقع بینی مسائل را بررسی کنند و انشاالله ثمره کار، ثمره مناسبی برای جامعه و دستگاه قضایی باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.