حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
شناسه : 23412

رضا اعظمی در چهارمین جلسه شورای پیشیگیری از جرم استان کردستان که با موضوع پیشگیری برگزار شد اظهار کرد: در سال‌های اخیر به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی، جرائمی مانند سرقت و خشونت رشد زیادی داشته اند. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان با اشاره به اینکه استان کردستان در بحث سرقت […]

پ
پ

رضا اعظمی در چهارمین جلسه شورای پیشیگیری از جرم استان کردستان که با موضوع پیشگیری برگزار شد اظهار کرد: در سال‌های اخیر به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی، جرائمی مانند سرقت و خشونت رشد زیادی داشته اند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان با اشاره به اینکه استان کردستان در بحث سرقت و به ویژه سرقت‌های خشن نسبت به سایر استان‌ها وضعیت بهتری دارد، گفت: در سال جاری سرقت از بانک و سرقت‌های مسلحانه در استان صفر بوده است که باید اقدامات پیشگیرانه را در راستای کاهش و پیشگیری از رشد آن به کار برد.

وی یکی از راه‌های پیشگیرانه در این زمینه را بحث اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم دانست و گفت: باید آگاهی‌های مردم را در خصوص مواردی که منجر به کاهش احتمال سرقت کاهش و شگرد‌های سارقین می‌شود را افزایش داد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای اصناف در خصوص پیشگیری از سرقت، تاکید کرد: امیدواریم اصناف همکاری لازم را دراین زمینه بعمل آورند.

در ادامه، سرهنگ صیدی، رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با تأکید بر نقش آموزش در کاهش و پیشگیری از جرم، بیان کرد: در خصوص سرقت نیز برای ادارات و به ویژه اصناف باید جلسات آموزشی برگزار شود.

در پایان، شرکت‌های خدمات رسان ازجمله شرکت برق و شرکت مخابرات استان به تشریح مشکلات و همچنین اقداماتی که در زمینه پیشگیری از سرقت تجهیزات انجام شده است پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.