حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
شناسه : 23316

با توجه به تاکیدات شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران و در راستای جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی عرصه‌ای به مساحت ۳۰ هزارمتر مربع، که اقدام به ساخت بنا نیمه کاره و دیوار کشی و قطعه بندی جهت احداث ویلا جانمایی شده بود، تخریب، قلع و قمع و به وضع سابق […]

پ
پ

با توجه به تاکیدات شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران و در راستای جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی عرصه‌ای به مساحت ۳۰ هزارمتر مربع، که اقدام به ساخت بنا نیمه کاره و دیوار کشی و قطعه بندی جهت احداث ویلا جانمایی شده بود، تخریب، قلع و قمع و به وضع سابق اعاده شد.

این اقدامات در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ در منطقه کوهستانی روستای نمارستان، دیوران، کفا و کلری صورت گرفت و با پیگیری رییس حوزه قضایی لاریجان و با حضور نماینده دادگاه بخش لاریجان و عوامل نیروی انتظامی، مدیر و مسئولان جهادکشاورزی انجام گرفت.

لازم به ذکر است همه مالکان و کشاورزان قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی، باید مجوز‌های قانونی را از سازمان‌های ذی‌ربط دریافت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.