حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
شناسه : 23337

محمدرضا بزرگمهر از رشد ۱۰۹ درصدی میزان وصول معوقات بانک‌ها در نه ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ در استان خبر داد و بیان کرد: در ۹ماهه ابتدایی امسال میزان وصول معوقات بانک‌ها در سطح استان بوشهر قریب ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بوده است. وی با اشاره به وصول روزانه […]

پ
پ

محمدرضا بزرگمهر از رشد ۱۰۹ درصدی میزان وصول معوقات بانک‌ها در نه ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ در استان خبر داد و بیان کرد: در ۹ماهه ابتدایی امسال میزان وصول معوقات بانک‌ها در سطح استان بوشهر قریب ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به وصول روزانه ۱۰ میلیارد ریال، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین محور‌های رسالت این اداره کل حمایت از اقتصاد مولد و اشتغال پایدار است که در این زمینه وصول مطالبات می‌تواند به بانک‌ها در جهت گردش منابع و تخصیص مجدد آن به واحد‌های صنعتی کمک زیادی بکند.

بزرگمهر با اشاره به اینکه در وصول مطالبات هیچ واحد تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل نشده است، افزود: در بحث وصول مطالبات بانکی تا جایی که قوانین به این اداره کل اجازه بدهد با واحد‌های تولیدی همکاری می‌کنیم، در عین حال از ظرفیت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان یا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری استفاده می‌کنیم.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک بوشهر ادامه داد: طی سال گذشته تعداد پرونده‌های تشکیل شده اجرای اسناد رسمی استان ۲ هزار و سیصد و چهل و هشت فقره بوده که نسبت به پرونده‌های تشکیل شده در سال ۹۹، ۱۵ درصد افزایش یافته است.

بزرگمهر تصریح کرد: از این تعداد ۱ هزار و پانصد و هفتاد و یک فقره مربوط به پرونده‌های تشکیلی اجرای مهریه بوده که نسبت به سال ۹۹، ۲۶ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: تعداد پرونده‌های مختومه اجرای اسناد رسمی تعداد ۴ هزار و ۸۱۳ فقره در سال گذشته بوده که رشد ۳۵ درصدی داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.