حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
شناسه : 23343

ابراهیم سلیمانی در نشست هم‌اندیشی رفع موانع تولید و پیشگیری از وقوع جرم عنبرآباد با مسئولان معدن منطقه مس سیاه معدن روستای گمرکان، در راستای حمایت از تولید و احداث کارخانه، بیان کرد: با توجه به سیاست‌های دستگاه قضایی در جهت حمایت از تولید، شرایط منطقه بویژه خشکسالی‌ سال‌های اخیر و وجود معادن غنی در […]

پ
پ

ابراهیم سلیمانی در نشست هم‌اندیشی رفع موانع تولید و پیشگیری از وقوع جرم عنبرآباد با مسئولان معدن منطقه مس سیاه معدن روستای گمرکان، در راستای حمایت از تولید و احداث کارخانه، بیان کرد: با توجه به سیاست‌های دستگاه قضایی در جهت حمایت از تولید، شرایط منطقه بویژه خشکسالی‌ سال‌های اخیر و وجود معادن غنی در سطح منطقه، دستگاه قضایی از سرمایه گذاران و تولید کنندگان در شهرستان عنبرآباد به صورت جدی حمایت می‌کند.

وی با اشاره به حوادث رانندگی بوجود آمده و لزوم پیگیری مطالبات شهروندان و اهالی منطقه به مسئولان این معدن، گفت: مسئولان معدن باید با اتخاذ تدابیر و اقداماتی مانند نصب سرعت سنج بر روی کامیون‌ها و انتخاب زمان مناسب برای تردد وسایل حمل مواد معدنی از بروز حوادث و سوانح مشابه جلوگیری کنند.

سلیمانی همچنین با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی بهره برداران معدن مس، عنوان کرد: مسئولین معدن در اسرع وقت با احداث کارخانه در نزدیکی این معدن، نسبت به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان جویای کار منطقه و تردد بی مورد وسایل نقلیه سنگین اقدام کنند.

جواد ایزدی سرپرست فرمانداری شهرستان عنبرآباد نیز با تاکید بر حمایت فرمانداری و ادارات از سرمایه گذاران و تولید کنندگان، دستورات لازم را جهت همکاری مناسب ادارات متولی و تسریع در انجام امور اداری و تاسیس این کارخانه صادر کرد.

در این جلسه مقرر شد با همکاری ادارات شهرستان محل احداث کارخانه مذکور معین و اقدامات لازم در خصوص احداث کارخانه و زیرساخت‌های لازم صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.