حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
شناسه : 23235

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: شهید سلیمانی ولایت مدار بود اما هیچ گاه از ولایت فقیه به عنوان ابزار سیاسی استفاده نکرد. حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری، در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی و در دومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: علیرغم اینکه دو سال […]

پ
پ

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: شهید سلیمانی ولایت مدار بود اما هیچ گاه از ولایت فقیه به عنوان ابزار سیاسی استفاده نکرد.

حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری، در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی و در دومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: علیرغم اینکه دو سال از شهادت شهید سلیمانی می‌گذرد اما عشق و محبت مردم نسبت به ایشان روز افزون است و شوق و حرارت میل به ایشان به قوت خود باقی است.

رئیس دیوان عدالت اداری سه ویژگی مردمداری، ولایت مداری و اخلاص در عمل را رمز ماندگاری شهید سلیمانی دانست و افزود: این شهید بزرگوار در طول سالیان بعد از انقلاب، هیچ گاه خود را از مردم جدا ندید و خداوند ظرفیت خدمت به مردم را به وی عطا کرده بود و همین امر موجب مودت و دوستی بیشتر شهید سلیمانی با مردم بود.

مظفری گفت: شهید سلیمانی هیچ گاه از ولایت فقیه به عنوان ابزار سیاسی استفاده نکرد، تبعیت از ولایت اهل بیت (ع) و ولایت فقیه را در همه شئون زندگی سر لوحه خود قرار داده بود و از صمیم قلب مطیع ولایت فقیه بود.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان اخلاص در عمل و گفتار را از ویژگی‌های بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: اخلاص و مردمداری‌اش او را محبوب قلب‌های ملت ایران ساخت و او را عزیز مردم کرده بود و هر قدمی که بر می داشت رضای خدا را در نظر داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.