حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
شناسه : 23107

مجتبی قهرمانی از کشف محموله ۴۲۳ کیلوگرمی مواد مخدر در شهرستان سیریک خبر داد و گفت: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران انتظامی شهرستان سیریک موفق شدند پس از رصد نوار ساحلی، این محموله موادمخدر از نوع تریاک را هنگام انتقال از یک شناور به خودرو توقیف کنند. وی همچنین خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات، […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی از کشف محموله ۴۲۳ کیلوگرمی مواد مخدر در شهرستان سیریک خبر داد و گفت: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران انتظامی شهرستان سیریک موفق شدند پس از رصد نوار ساحلی، این محموله موادمخدر از نوع تریاک را هنگام انتقال از یک شناور به خودرو توقیف کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات، دو نفر دستگیر شده اند که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت هستند.رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان تأکید کرد: دستگاه قضایی استان با استفاده از توان و ظرفیت موجود، عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.