حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
شناسه : 23113

مجتبی قهرمانی از رفع تصرف ۳۰ قطعه از اراضی دولتی و ملی در خارج از محدوده طرح هادی روستا‌های تورگان، نقاشه، سهیلی، مسن، طولا و تلمبو جزیره قشم به مساحت مجموعاً بیش از ۵۳ هزار و هشتصد و هشتاد و نه مترمربع خبر داد. وی ارزش تقریبی اراضی اعاده شده را ۷۲۲ میلیارد و ۸۹۰ […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی از رفع تصرف ۳۰ قطعه از اراضی دولتی و ملی در خارج از محدوده طرح هادی روستا‌های تورگان، نقاشه، سهیلی، مسن، طولا و تلمبو جزیره قشم به مساحت مجموعاً بیش از ۵۳ هزار و هشتصد و هشتاد و نه مترمربع خبر داد.

وی ارزش تقریبی اراضی اعاده شده را ۷۲۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این رفع تصرفات پس از طی مراحل قانونی و انجام استعلامات مورد نیاز از مراجع ذی‌ربط با صدور دستور قضایی به مرحله اجرا درآمده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پرونده‌هایی که در ارتباط با تصرفات غیرمجاز و تعدی به اراضی ملی و دولتی در مراجع قضایی استان هرمزگان تشکیل و مطرح گردیده با جدیت و به سرعت رسیدگی می‌شود و این موضوع در دستورکار دادگستری استان قرار دارد.

قهرمانی در ادامه با هشدار به متصرفین غیرمجاز تأکید کرد: هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی و عرصه‌های طبیعی، واکنش شدید دستگاه قضایی و مجازات متخلفین را به همراه خواهد داشت.

وی همچنین بیان کرد: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی مردمی امکان برخورد سریع و به موقع با متصرفان غیر قانونی را فراهم می‌سازد و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.