حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
شناسه : 23021

یدالله موحد در نشست هیات امنای ستاد دیه استان کرمان اظهار کرد: برنامه ریزی‌های لازم به منظور ایجاد زمینه آزادی تعدادی از مددجویان جرائم غیرعمد به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده است.وی خاطرنشان کرد: به همت ستاد دیه استان کرمان طی سال جاری زمینه آزادی ۱۸۹ مددجوی جرایم […]

پ
پ

یدالله موحد در نشست هیات امنای ستاد دیه استان کرمان اظهار کرد: برنامه ریزی‌های لازم به منظور ایجاد زمینه آزادی تعدادی از مددجویان جرائم غیرعمد به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: به همت ستاد دیه استان کرمان طی سال جاری زمینه آزادی ۱۸۹ مددجوی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان فراهم شده است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساختمان ستاد دیه استان کرمان، گفت: این ساختمان به مرکزی برای حمایت از زندانیان و خانواده زندانیان تبدیل خواهد شد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ جلسه نشست هیات امنا برگزار و زمینه آزادی ۱۸۹ نفر فراهم شده است.
سید حجت الله موسوی قوام نیز با اشاره به اینکه در هفته بسیج زمینه آزادی ۷۰ زندانی واجد شرایط جرایم غیرعمدی فراهم شده است، گفت: برای آزادی مددجویان غیرعمد در سال جاری ۱۲ میلیارد و ۴۲ میلیون تومان پرداخت شده است.
وی بیان کرد: از مجموع مددجویان جرایم غیرعمد آزاد شده، از این تعداد ۱۷۱ نفر از محل کمک‌های مردمی و خیران با صرف هشت میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از محل کمک‌های خیران آزاد شده است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که یک نفر نیز با استفاده از کمک‌های ویژه ستاد دیه آزاد شده اند، اظهارداشت: ۵ نفر با استفاده از تسهیلات بانکی به مبلغ دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان و دو نفر نیز از محل کمک‌های تامین خسارت‌های بدنی آزاد شده اند.   موسوی قوام ضمن بیان اینکه در سال جاری ۲۵۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جلب رضایت شکات حاصل شده است، تصریح کرد: در سال جاری ۱۰ مددجوی جرایم غیرعمد نیز با جلب رضایت خیران و بدون پرداخت وجه آزاد شده اند.
وی تصریح کرد: با جذب ۷۵ درصدی کمک‌های خیران، تاکنون ۱۵ میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان در قالب جشن‌های گلریزان جذب شده است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان ادامه داد: هم اکنون ۱۶۴ مددجوی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان حضور دارند که ۱۰۹ نفر از آن‌ها ظرف سه ماه گذشته وارد زندان شده اند.
موسوی قوام گفت: از مجموع مددجویان جرایم غیرعمد حاضر در زندان‌های استان کرمان ۹ نفر به دلیل تصادف، ۸۱ نفر به دلیل چک برگشتی، ۶۶ نفر به دلیل ناتوانی در پرداخت مهریه و ۸ نفر نیز به دلیل ناتوانی در پرداخت نفقه وارد زندان شده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.