حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
شناسه : 22992

علی جمادی به همراه تعدادی از مسئولین قضایی، علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف زندان از نزدیک و چهره به چهره در جمع مددجویان اندرزگاه‌ها حضور یافت وبه درخواست‌ها و مسایل و مشکلات آنان رسیدگی و دستورات لازم جهت بررسی وضعیت آن‌ها صادر کرد. رئیس کل دادگستری استان بوشهر به بازپروری و اصلاح زندانیان اشاره […]

پ
پ

علی جمادی به همراه تعدادی از مسئولین قضایی، علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف زندان از نزدیک و چهره به چهره در جمع مددجویان اندرزگاه‌ها حضور یافت وبه درخواست‌ها و مسایل و مشکلات آنان رسیدگی و دستورات لازم جهت بررسی وضعیت آن‌ها صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به بازپروری و اصلاح زندانیان اشاره کرد و گفت: بازپروری و اصلاح زندانیان یکی از سیاست‌های زندان‌ها است و زندان‌ها در بازپروری زندانیان اقدامات و طرح‌های مهمی در بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، مهارت آموزی و اشتغال‌زایی به کار گرفته است.

در حاشیه این بازدید کارگاه بسته بندی هشت محصول غذایی جهت اشتغال مددجویان زندان دشتستان با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر، دادستان مرکزاستان ومعاونین قضایی دادگستری کل و رئیس و دادستان برازجان و مدیرکل زندان‌های استان بوشهر افتتاح شد.

در ادامه این بازدید جلسه هیات اجرایی بنیاد تعاون زندانیان استان بوشهر با حضور جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر و حسن پوردادستان مرکز استان، مقبلی مدیرکل زندان‌های استان بوشهر و گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی استان و غلامی مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان در محل مجتمع کشاورزی بنیاد تعاون زندانیان دشتستان تشکیل شد که دراین جلسه مقرر شد که درخصوص طرح‌های جدیداشتغال زایی و مشارکت در طرح‌های آبزی پروری و توسعه اشتغال ۸۰درصدی مددجویان زندان‌های استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در پایان به اهمیت سیاست کاهش جمعیت کیفری اشاره کرد و گفت: باید سعی شود که سیاست حبس زدایی را اعمال کنیم و از عفو‌ها و تخفیف مجازات‌ها استفاده بهینه شود تا شاهد کاهش جمعیت کیفری باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.