حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
شناسه : 22892

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب: ?به محض وقوع تصادف جرحی، راننده وسیله نقلیه موظف است برابر ماده 87 آئین نامه راهور، صحنه تصادف را جهت بررسی کارشناسان تصادف حفظ نماید و سریعاً با شماره 110 تماس گرفته و به پلیس اطلاع دهد. ?همچنین باید از طریق تماس با شماره 115 اورژانس را جهت حضور […]

پ
پ

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب:

?به محض وقوع تصادف جرحی، راننده وسیله نقلیه موظف است برابر ماده 87 آئین نامه راهور، صحنه تصادف را جهت بررسی کارشناسان تصادف حفظ نماید و سریعاً با شماره 110 تماس گرفته و به پلیس اطلاع دهد.

?همچنین باید از طریق تماس با شماره 115 اورژانس را جهت حضور در صحنه و انتقال مصدوم مطلع نماید.

?راننده باید تا زمان رسیدن افسر کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی به محل حادثه، ضمن ایمن سازی آن محل اقدامات لازم در خصوص مراقبت و انتقال مصدوم را انجام دهد.

?برابر ماده 945 قانون مجازات اسلامی، هر گاه مصدوم نیاز به کمک فوری داشته باشد و راننده با وجود اینکه امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی یا استمداد از مأمورین انتظامی را دارد، از این کار خودداری کند یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند، حسب مورد به بیش از دو سوم مجازات در نظر گرفته شده در مواد 940، 941 و 942 قانون جدید مجازات اسلامی محکوم می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.