حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
شناسه : 22821

علی میرزابیگی، سرپرست محاکم کیفری دو شهرستان کرمان از تکلیف یک متهم به انجام ۲۵۰ ساعت خدمات عمومی رایگان به‌جای رفتن به زندان با صدور رای جایگزین حبس خبر داد و بیان کرد: متهم این پرونده به تحمل شش ماه حبس تعزیری درجه ۶ محکوم شده بود که با توجه به این‌که فاقد سابقه کیفری […]

پ
پ

علی میرزابیگی، سرپرست محاکم کیفری دو شهرستان کرمان از تکلیف یک متهم به انجام ۲۵۰ ساعت خدمات عمومی رایگان به‌جای رفتن به زندان با صدور رای جایگزین حبس خبر داد و بیان کرد: متهم این پرونده به تحمل شش ماه حبس تعزیری درجه ۶ محکوم شده بود که با توجه به این‌که فاقد سابقه کیفری بوده و دارای تخصص و مهارت در رشته تاسیسات ساختمان است، حکم جایگزین حبس در قالب خدمات عمومی رایگان، برای وی صادر شد.

سرپرست محاکم کیفری دو شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به مضرات کیفر سالب آزادی در خصوص مجرمان فاقد سابقه موثر و احراز تنبه متهم در جلسه دادگاه و اعلام رضایت مکتوب نامبرده؛ وی به انجام ۲۵۰ ساعت خدمات عمومی رایگان جایگزین حبس محکوم شده‌است.

وی در پایان اظهار کرد: متهم این پرونده به ارائه آموزش حرفه تاسیسات ساختمان به مددجویان حاضر در اردوگاه درمان اعتیاد به مدت ۲۵۰ ساعت محکوم شده است و موظف است به دلیل شاغل بودن، روزانه چهار ساعت به نحوی که به اداره امور زندگی شخصی و معیشت وی خلل وارد نشود، ضمن هماهنگی مسئول مربوطه در نهاد پذیرنده خدمت حاضر شده و به گروه هدف ارائه آموزش کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.