حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
شناسه : 22824

با مداخله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه، یک مادر محکوم به حبس توانست رضایت محکوم له را کسب کند و در شب یلدا به آغوش خانواده برگردد. مهدی امیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه با تایید این مطلب، گفت: باتوجه به جلب یکی از محکومان در شعبه اول اجرای احکام کیفری این دادسرا […]

پ
پ

با مداخله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه، یک مادر محکوم به حبس توانست رضایت محکوم له را کسب کند و در شب یلدا به آغوش خانواده برگردد.

مهدی امیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه با تایید این مطلب، گفت: باتوجه به جلب یکی از محکومان در شعبه اول اجرای احکام کیفری این دادسرا که پرونده ایشان جزو پرونده‌های مسن هم محسوب می‌شد، با دعوت از شاکی وی و استفاده از ظرفیت شیوخ و اعضای ستاد صبر شهرستان حمیدیه توانستیم رضایت شاکی را اخذ کنیم و این مادر محکوم به حبس در شب یلدا به آغوش خانواده بازگشت.

این مقام قضایی افزود: با توجه به وجود چندین پرونده در شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه که منجر به محکومیت تعدادی از بانوان و مادران شده است، به قاضی اجرای احکام کیفری تأکید شده است به منظور ترویج فرهنگ «پویش زندان جای مادران نیست» تلاش شود با استفاده از حضور سادات، شیوخ و اعضای ستاد صبر شهرستان حمیدیه، شاهد زندانی شدن مادران محکوم به حبس و آسیب دیدن بنیان خانواده‌ها نباشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.