حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
شناسه : 22840

رئیس کل دادگستری استان مازندران و معاونین وی با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، در سالن دیدارمردمی دادگستری استان حضور یافتند و با مراجعان دیدار کردند. دراین دیدار که به‌صورت چهره به چهره انجام شد مسئولان قضایی استان با بررسی اظهارات، لوایح و مطالعه درخواست‌ها، دستورات و ارشادات لازم را در خصوص دقت و سرعت […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان مازندران و معاونین وی با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، در سالن دیدارمردمی دادگستری استان حضور یافتند و با مراجعان دیدار کردند.

دراین دیدار که به‌صورت چهره به چهره انجام شد مسئولان قضایی استان با بررسی اظهارات، لوایح و مطالعه درخواست‌ها، دستورات و ارشادات لازم را در خصوص دقت و سرعت در رسیدگی به مشکلات مراجعان صادر کردند.شایان ذکر است دیدارمردمی رئیس کل دادگستری استان، هرهفته بصورت منظم انجام می‌شود وعمده‌ترین موضوع درخواست مردمی امروز، اعمال ماده ۴۷۷ و تسریع در رسیدگی‌ها بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.