حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
شناسه : 22766

عنایت‌الله دهقانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت استان کرمان ، اظهار کرد: با کمک و همت رانندگان و کامیونداران این شهرستان، در قالب پویش “رهایی از بند” زمینه آزادی ۵ زندانی فراهم شد. وی در تشریح این خبر افزود: در راستای طرح رهایی از بند که به مناسبت هفته حمل و نقل در بین کامیونداران […]

پ
پ

عنایت‌الله دهقانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت استان کرمان ، اظهار کرد: با کمک و همت رانندگان و کامیونداران این شهرستان، در قالب پویش “رهایی از بند” زمینه آزادی ۵ زندانی فراهم شد.
 
وی در تشریح این خبر افزود: در راستای طرح رهایی از بند که به مناسبت هفته حمل و نقل در بین کامیونداران و رانندگان بافتی برگزار شد، تاکنون زمینه آزادی ۵ زندانی فراهم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت با بیان اینکه با توجه به درخواست تعدادی از رانندگان مدت زمان این پویش تمدید شده است، گفت: خیران نیکوکار فرصت دارند تا با کمک‌های خود در ثواب این عمل خیر شریک شوند.

گفتنی است این پویش با پیشنهاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت و با همکاری رسانه‌های شهرستان به تازگی شروع شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.