حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
شناسه : 22702

جواد حقویردی‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در ادامه بازدید‌های دوره‌ای از زندان و در اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان، از واحد‌های مربوط به حوزه قضایی کلیبر در زندان اهر بازدید به عمل آمد. وی ادامه داد: در ادامه بازدید از زندان اهر به مناسبت فرار رسیدن شب […]

پ
پ

جواد حقویردی‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در ادامه بازدید‌های دوره‌ای از زندان و در اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان، از واحد‌های مربوط به حوزه قضایی کلیبر در زندان اهر بازدید به عمل آمد.

وی ادامه داد: در ادامه بازدید از زندان اهر به مناسبت فرار رسیدن شب یلدا برای ۷ نفر مرخصی شب یلدا و برای ۱ نفر پیشنهاد تعلیق و برای ۱ نفر دیگر نیز درخواست آزادی مشروط تنظیم و به دادسرای کلیبر ارسال شد.گفتنی است در حاشیه این بازدید دادستان عمومی و انقلاب کلیبر با حدود ۲۰ نفر از زندانیان حوزه قضایی کلیبر در زندان اهر به صورت چهره به چهره و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دیدار و مسائل و مشکلات و درخواست‌های آن‌ها را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.