حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
شناسه : 22677

با قطعی شدن حکم محکومیت مدیر سابق اداره صنعت، معدن و تجارت کازرون این مدیر سابق، با نیابت قضایی بازداشت و روانه زندان شد. این پرونده پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای شیراز و صدور قرار جلب به دادرسی و طی شدن فرایند رسیدگی قضایی، در دادگاه بدوی و تجدید نظر استان فارس، متهم این […]

پ
پ

با قطعی شدن حکم محکومیت مدیر سابق اداره صنعت، معدن و تجارت کازرون این مدیر سابق، با نیابت قضایی بازداشت و روانه زندان شد.

این پرونده پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای شیراز و صدور قرار جلب به دادرسی و طی شدن فرایند رسیدگی قضایی، در دادگاه بدوی و تجدید نظر استان فارس، متهم این پرونده به اتهام اخذ رشوه به ۱۰ سال حبس و همچنین ۵ میلیارد و ۷۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.

پرونده در خصوص رشوه‌دهندگان نیز همچنان مفتوح است که رسیدگی به بزه این متهمان در دادگاه کیفری ۲ شهرستان کارزون در جریان است.

رئیس کل دادگستری استان فارس در شهریور سال گذشته از بازداشت مدیر سابق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کازرون به اتهام رشاء و تشکیل پرونده برای وی و رشوه‌دهندگان خبر داد که پس از ۱۵ ماه هم اکنون متهم اصلی این پرونده روانه زندان شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.