حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
شناسه : 22699

ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در کرمان در راستای پاسخ به مطالبات عمومی و صیانت از حقوق شهروندان از پروژه جدول‌کشی و زیباسازی بلوار امام خمینی (ره) این شهر بازدید و بر روند حسن انجام کار این طرح نظارت کرد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در گفت‌وگو با میزان و در […]

پ
پ

ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در کرمان در راستای پاسخ به مطالبات عمومی و صیانت از حقوق شهروندان از پروژه جدول‌کشی و زیباسازی بلوار امام خمینی (ره) این شهر بازدید و بر روند حسن انجام کار این طرح نظارت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در گفت‌وگو با میزان و در حاشیه این بازدید، ضمن انتقاد از به‌کارگیری مصالح غیراستاندارد در این جدول‌کشی اظهار کرد: این طرح، به‌دلیل عدم استفاده از مصالح مرغوب و عدم نظارت عوامل شهرداری، باعث هدر رفت منابع مالی شهرداری و زیان بیت‌المال شده و کارایی لازم را ندارد.

وی ادامه داد: این پروژه نیمه‌کاره رها شده که باعث فرسودگی و خرابی قسمتی از جدول‌کشی شده‌است.

سلیمانی در ادامه از تشکیل پرونده قضایی برای مسئولان این طرح خبر داد و گفت: دادستانی نسبت به تضییع حقوق شهروندی حساسیت لازم را دارد و با مسئولانی که ترک فعل انجام دهند، برخورد قانونی خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در پایان اظهار کرد: شهروندان عنبرآبادی از طریق سامانه سجام دستگاه قضایی و یا به‌صورت حضوری می‌توانند مسائل و مشکلات اجتماعی و شهری را با مسئولان قضایی در میان بگذارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.