حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
شناسه : 22538

سید مهدی قویدل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان در نشست مشورتی و جمع‌بندی سومین جشنواره رسانه و عدالت همراه با تجلیل از عوامل اجرایی و هیات داوران اظهار کرد: لازم است که از هم‌اکنون محور‌ها و اولویت‌های چهارمین جشنواره رسانه و عدالت مشخص و اعلام شود. معاون اجتماعی و […]

پ
پ

سید مهدی قویدل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان در نشست مشورتی و جمع‌بندی سومین جشنواره رسانه و عدالت همراه با تجلیل از عوامل اجرایی و هیات داوران اظهار کرد: لازم است که از هم‌اکنون محور‌ها و اولویت‌های چهارمین جشنواره رسانه و عدالت مشخص و اعلام شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان بر تعیین آیتم‌های مورد نظر و نحوه امتیازدهی در چهارمین جشنواره رسانه و عدالت نیز تاکید کرد و ادامه داد: در دوره بعدی جشنواره باید به موضوع خبرنگاران و نحوه ارزیابی و داوری فعالیت‌های آن‌ها توجه ویژه‌ای صورت گیرد.  عضو هیات داوران سومین جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان با بیان اینکه برگزاری دوره آموزش تخصصی خبرنگاران حقوقی و قضایی در استان کرمان می‌تواند بر غنای این جشنواره در دوره‌های بعدی بیافزاید، تصریح کرد: می‌توان آثار رسیده به این جشنواره را در قالب یک کتاب جمع بندی کرده و در اختیار مجموعه‌های رسانه‌ای و خبری قرار داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.