حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
شناسه : 22418

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در دیدار با استاندار از کسب رتبه اول توسط این استان در زمینه دادرسی الکترونیک خبر داد و گفت: پس از شیوع بیماری کرونا برای کاهش تردد مردم، ارائه خدمات غیر حضوری در دستور کار قرار گرفت که در این راستا ۷۲ هزار دادگاه آنلاین در […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در دیدار با استاندار از کسب رتبه اول توسط این استان در زمینه دادرسی الکترونیک خبر داد و گفت: پس از شیوع بیماری کرونا برای کاهش تردد مردم، ارائه خدمات غیر حضوری در دستور کار قرار گرفت که در این راستا ۷۲ هزار دادگاه آنلاین در کشور برگزار شده که ۶۰ هزار دادگاه آنلاین مربوط به خراسان جنوبی بوده است.

وی ادامه داد: دستگاه قضا ملجا و پناهگاه مردم است و سالانه ۹۰۰ هزار نفر به مجتمع‌های قضایی و دادگستری‌های استان خراسان جنوبی مراجعه می‌کنند که این آمار نشان از اعتماد مردم به قوه قضاییه دارد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: دادگستری استان خراسان جنوبی آمادگی دارد با همدلی و هماهنگی، در کنار دستگاه‌های اجرایی، برای ارائه خدمات به مردم و توسعه این استان بیش از پیش تلاش کند.

استاندار خراسان‌جنوبی در دیدار اعضای شورای قضایی استان خراسان جنوبی گفت: امروز فضای مطلوب بین سران قوا و همراهی، همدلی و همسویی بین آنها، مثال‌زدنی و قابل قبول است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: این مدل همدلی برای حل مشکلات در سطح ملی باید در استان خراسان جنوبی نیز بین مدیران ایجاد و تقویت شود.

وی گفت: خطه زرخیز خراسان جنوبی از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است که بسیاری از آن‌ها مغفول مانده در حالی که می‌شود با تکیه بر آنها، استان را به توسعه واقعی رساند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.