حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۴۸
شناسه : 22255

 نشست ستاد اقتصاد مقاومتی جهت بررسی و رفع موانع تولید ۴ واحد تولیدی در دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد. این نشست در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان، معاون توسعه حل اختلاف، مسئولین مربوطه، مدیران و کارشناسان بانک‌ها و صاحبان بنگاه‌های تولیدی برگزار شد. توسلی زاده، دستگاه […]

پ
پ

 نشست ستاد اقتصاد مقاومتی جهت بررسی و رفع موانع تولید ۴ واحد تولیدی در دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد.

این نشست در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان، معاون توسعه حل اختلاف، مسئولین مربوطه، مدیران و کارشناسان بانک‌ها و صاحبان بنگاه‌های تولیدی برگزار شد.

توسلی زاده، دستگاه قضا را همواره حامی و پشتیبان قانونی تولید و تولید کنندگان دانست و خاطرنشان کرد: ورود دستگاه قضا با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی با سیاست رفع موانع و تسهیل در روند تولید بوده و همواره درصدد این موضوع هستیم که با جلب حمایت نهاد‌های مالی نظیر بانک‌ها و امور مالیاتی بدون تضییع حقوق و در چارچوب قوانین و مقررات پشتیبانی لازم را بنا به شعار سال فراهم نمائیم.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تأکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی اظهار داشت: یکی از راه‌های اساسی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی و استفاده از امکانات داخلی، رفع مشکل واحد‌های تولیدی و صنعتی است، بنابراین تا جایی که ممکن است نباید هیچ واحد تولیدی به تعطیلی کشیده شود.

وی افزود: وظیفه قانونی داریم که حقوق مردم، دولت و بیت المال را حفظ کنیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری و دستورالعمل ابلاغی رئیس قوه قضاییه با مد نظر داشتن این موضوع که در محاصره و جنگ اقتصادی هستیم و توجه به این مهم که هیچ شخصی نیز مخالف مطالبه طلبکاران نیست، باید تلاش کنیم تا کارخانه‌ها و واحد تولیدی متوقف یا تعطیل نشود و رونق در واحد‌های تولیدی برقرار باشد.

در این جلسه صاحبان بنگاه‌های تولیدی مورد نظر به بیان مشکلات خود پرداختند و ضمن تصویب راهکار‌های قانونی موضوعات مرتبط با آن‌ها مورد بررسی همه جانبه قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.